En vanlig dag

Allting handlar om relativitet
Man jämför sig och mäter om så i hemlighet
Men om vi slutar mäta oss med de som har det bäst
Skulle vi nog märka, vi lever i en fest


Sitter hos trulsa och ska snart snolite chokladpudding av T och kolla på Tiger Woods hemliga älskare!
Har vart en aktiv dag idag. Började med att telefonen rigde i ett, först var det T.N som ville ha lite hjälp,
sedan ringde mamma och frågade om jag kunde åka och fixa blomma till S begravning som de helt hade glömt bort.
Sedan ringde mellansyrras chev, varav min chef! Hon förselog att jag skulle hoppa in några timmar innan lördag då
jag ska jobba med H som skule ha lärt mig hur man gör! Men det uppdraget fick mellansyrran istället...
och eftersom jag då skulle börja jobba vid 12 tiden, klockan var 10.30 och jag skulle fixa blommer och hämta nyckeln
hem till Trulsa, så fick jag lite brottom!! Men bäst som jag är klarade jag mig alldeles utmärkt och buketten blev väldigt
fin som Fritz blommor fixade åt oss. När jag kommer till resturangen är det fullt med folk och mellansyrran börjar fort s
ätta mig i abete och själv stälde hon sig bredvid och pekade på vad jag skulle göra, nej hon jobbade oxå!
Men jag tycket det gick bra och det ska nog gå bra på lördag! Därefter jobbet cyklade jag hem och gjorde mig i årdning
för träning kl: 17.45. kollade lite tv och käkade 3 äpple, eftersom man blir lite hungrig efter 3 timars arbete.
Mellansyrran kom och hämta mig och så åkte vi till Kombihallen. Men inne skulle vi inte träna, utan på konstgräset ute.
Och när vi kom fram upptäckte jag diräkt att jag fått på mig aldeles för lite kläder, svinkalt var det! vi var 7 st tappra
spelare på sesongens sista träning! Kul var det iallafall! Nu ska jag ta en liten skål chokladpudding med grädde och
sätta mig i soffan och kolla på tv,mysa med trulsa lite oxå!!


Kommentarer
Postat av: Becca

Asså!!! ÄLSKA den låten.. Ulrik <3

2010-01-21 @ 23:31:21
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0