Tankar kan man inte få för mycket av

Sitter och läser Stephenie Meyers Senaste bok Genom dina ögon och lyssnar samtidigt på bl.a. MaryJet och Enya. Har funderat ett tag på att det kanske inte var meningen att det var S jag skulle vara med, utan bara ett spår att jag skulle hamna i Varberg. Kanske det bara var en hint, du vet någon där uppe som har/hade känsol för dig. Man ska inte utnyttja personer för att man vet att de har starkare känslor än vad man själv har. Men det innber inte att bara för att jag vet att han tycker/tycket om mig så ska jag utnyttja det till min födel! Har tänkt på var P coh M har sagt och kommit fram till de att jag faktist kan träffa honom åtminstonne en gång och känna efter, han är ju fakrist en trevlig kille.

Tankar kan man inte får för mycket av men bara man inte snörar in sig för mycket!

Var i stan idag och kollade lite på rean idag, hittade en väst och ett par skor (supersnygga) och sedan blev det en ny pyiamas =) De gamla gick ju sönder, har ett stort hål där bak. Inte så smickrande kanske =P
Sedan blev de några timmar på jobbet och har även lekit med B och A idag. Länge sedan jag såg dem!

Och så har man fått ledigt för både Åre och Österrike, gissa en som är glad! Men vet inte om jag ska följa med till Åre, timmarna jag missar och även de timmar jag kan få om jag hoppar in för mellansyrran. Får ta en funderare på det där...

Det har snöat, är super lycklig när jag tittar ut och ser att alt är vitt! Älskar snön, det är något av det bästa som finns. Tänk er en nypistad backe som inte är allt för brant och sedan bara åka ner i en bekväm hastighet! Det är livet, för mig iallafall =) Det märkas att jag är ett vinterbarn och det känns!


Kommentarer
Postat av: P

HÄR ÄR ÄNNU MERA SNÖÖ!

2009-12-30 @ 02:39:34
Postat av: luckeboi

Tror du på att jorden går under 2012?

2009-12-30 @ 03:37:27
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: tina

KALLT UTE! Måste åka pulka snart?

Ska gymma första gången idag på över en månad! Haka på nästa veka :D

2010-01-07 @ 17:09:41
URL: http://blablablarock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0