Miljöhjälte! =)

Satan vad kallt det har vart hela dagen!! Inte alls gemfört med i går då man gick utan jacka!
Igår lekte jag med minsta lillasystern och Anton G =D Sååå länge sedan man lekte med honom! Hade riktigt kul, vi stacka till Netto och köpte frukt och choklad, doppa frukt i choklad är sjukt gott! =P

Idag blev jag och barnen på jobbet Miljöhjältar =) Det är plockaskräpvecka, så om man anmälde sin klass tilld et fick man ett fint band som man kunde snuta runt armen så ser alla att man är den miljöhjälte! Själv satte jag den som en roset runt huvudet, mycket fin blev jag xD Barnen skrattade åt mig och sa att jag var fin haha. Sedan satte jag den runt hästsvansen och de andra barnen på skolgården undrade varför jag hde en Nettopåse i hårdet =P





Österriketräff
Idag var den efterlängtade Österriketräffen, bilder som man vill se och framförallt träffa alla männiksor som var med. Så sjukt kul vi hade i år, man säger varje år att detta året var det bästa. Men jag tycker nog faktist att detta året var bäst! Det första så kände jag inte så många och förra så, jo jag hade kul då med men detta året så hade jag kul med alla som var där!! Men tyvär så var det många som fattades, tråkigt, tråkigt!
Vi hade kul som kom iallfall och fick tillochmed Kichersmachen till fika =P men det var russin i vilket var ett stor minus, visserligen så är det än av ingredienserna men ändå!

I morgon blir det jobb och sedan Amnesty mellan 17-19 med minstaste lillsasytern och mammsen <3
Jag hoppas inerligt att jag får min apengar denna vecka, annars blir det till att bo hos mamma och pappa denna månadern!




                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0