Prinsessor, Drakar och Amnesty

Så Gör Prinsessor
Idag var vi på teater på bibblan, Så gör Prinssesor heter den baserad på Per Gustafssons sagasom heter lika dant. Handlar om en prinsessa som gör elaka killar snälla och besegrar stora drakar. I teatern var det även så att killen fick bestämma vad han ville vara, då ville han vara prinsessan som fick allt serverat på silverfat och fick allt som hon/han pekade på. Var en kul och intresan pjäs!












Fyndat på Amnesty
Idag var jag och Hanna på Amnesty med mamma. Vi skulle leta Punkar kläder till mamma eftersom hon ska vara punkare på Håkans födelsedagsfest då man ska klä ut sig som på 60-70-80-talet. Hittade nåfon råsa kjol, en nät/mönstart linne och lite smycket. Dock gillade hon inte det när hon provade det när hon kom hem. Hon hann inte prova det där för hon skulle spela golf...
Själv gick jag och kollade lite och hittade lite småfynd:



Ett armband för 20 kr


Träarmband för 10 kr


Solglasögon för 10 kr


Två chalar för 20 kr vardera som mammade betalade =P


I morgon blir det till att leta efter kläder till mamma, köpa frukt på torget och träna fotboll =)
Sedan kommer helgen.....



                                 




                              






Kommentarer
Postat av: Becca

Ååh men söta du!! :) <3 Saknar dig också!

Men du/ni har sett jag fastställt ett datum nu i alla fall? Så kul att ni kommer! :D



Å förresten romanen, jag läser aldrig. Så romanerna är jag som skrivit. HAHA å i själva verket är det typ suuuperlånga sms till folk som jag har ouppklarade saker med ;) haha..

2010-04-28 @ 22:43:37
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0