OTH

Påsklov och det var 4 barn på jobbet idag, varav 5 fröknar i början av dagen xD haha
Så fick gå hem vid 13.00 tiden idag =) 
Därför tog jag chansen att ringa lite samtal.... Behöver mitt dyslexi-intyg till högskoleansökan cå ringde upp till sjukhuset och fixade det!
Sedan har jag inte fått min ersättning för att jag praktiserar på Nyheskolan så försöker få tag på Ulrika som fixade praktikplattsen till mig! Men går inge vidar..
Ska int till stan med Magnus och fösöka hitta något till Paui, hmm jag har ju fler kompisr som fyller år. Kanske borde fundera på vad jag ska ge dem oxå.....

Har laddat ner 7:de seongen av One Tree Hill nu, så grymt bra <3

Myskväll med Tina och Jocke i går. När det öppnade dörren såg jag bara något rött komma fram hoppande, snälla sig att det är en paruk. I det ljuset som hon stod i såg Tina lite ut som en morot/brandbli... och hon var ju i nte själv nöjd så jag fick hjälpa henne att lägga i en till färgning vilket gick bra. Resultatet blev dock inte så stor skillnad som vi hoppats på, så hon ska gå till frisören idag :P hoppast det blir bra!!!!

I morgon blir det spelkväll och matlagning med Frida och Fidde hemma hos Tina och Jocke xD hihi <3

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0