Sjukt ont i knät!! "/

Är för trött för att skirva ett långt inlägg på hur jag mår och vad som har hänt...

Dagen har vart för det mästa bra, samling kl: 09.00 på Alevallen för att  matchen mot Gais/KBK.
vi hade en konsentrerad uppvärming och all var taggade, vi var väldigt nervösa för seriens första match!
Lyckligt vis slutade den med 3-1 vilket känns väldigt bra!

sedan blev det till att kolla lite på herrlaget, äta korv och cykla till netto för att köpa mer korvbröd åt kiosken som sålde korven!
Hem till föräldrahemmet för att umgås med Systrarna och Kusinen. Blev lite kalle Anka spel och sedan hamnade vi ute i Amelis trädgård där vi i ca 2 timmar spelade, kickade, nickade fotboll. I slutet fick Bianca vår 2 åriga granne göra oss sällskap. men det var inte så lätt som det låter eftersom jag gjorde något konskigt på matchen och under dagen har smärtan i knätt ökat och ökat så kan knapt böjja på benet utan att jag låter av smärta.

tanken var att jag skulle hem till Martin och grilla, umgås med trevligt folk och njuta av vädret. men så blev inte fallet eftersom många hoppade av och tillslut beslöt Martin att jag skulle stanna hemma hos min familj och grilla där istället, och så blev det. jag cyklade hem för att hämt min bok som jag kunde ha läst ut för länge sedan med de pauser som vi har haft under dagen!! 

Nu blir det sängen gämte minsta lillsyster och läsa klart den först pocketboken i mitt liv =D  Sjukt bra bok, får än att tänka på hur värdefullt livet är och att det kan ta slut när som. har börjat skriva upp saker jag vill göra denna sommaren och vad jag vill göra under livets lopp....





            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0