Femtonde Februari Tvåtusentio

Har precis suttit och kollat på Crossroads, nu sitter jag och längtar som bara den till i sommar när jag,Tina, Gabbe och Frida ska åka runt i Sverige och bara ha sjukt kul!! Åka på Sveriges gator och lyssna på hög musik och bara skratta så att våra liv kommer förlängas med 100 extra år!

Kom hem från Åre i Lördags, har haft en jättekul vecka... Fint väder och underbara backar! Bastu varje kväll med en cider i handen var inte fel det häller. Blev även en utekväll med syrran, det rolga var att vi tog den sista bussen in vid 20.15...var inne 20 min i för att vi skulle vara i god tid så vi skulle slippa stå i en allt för lång kö! Men så blev det inte, när vi kom fram var det helt dött och inte än jäkel var där. Vi gick in och frågade om man fick komma in, igenteligen inet eftersom de inte öppnar förens om 20 min men vi stannade och snckade med garderobstjejerna... När klockan närmade 21 fick vi gå ut för att inte särbehandla oss och killen som inte fick komma in. Stod ute i 5 min och sedan blev vi insläppta...kom till kassan för att betala och undra om vi skulle visa lägg men det skulle vi tydligen gjort hos vakten som bara släppt in oss. Tur var väl det eftersom vi senare fick reda av två killar aom hade fått dumpa sin ayngre kompisar för att det var 20 årsgräns =P Även om det fyllde 20 i år fick de inte, och Emma är ju bara 19 för hon fyller i Mars....Tur hade vi!! Fick se Erik Grönwall och Martin Stenmark oxå....Erik var såå bra medan Martin var tråkig och dålig!!!

Så kom man hem och blev sjuk över natten till Söndagen...trodde först att Jonas smittta mig men han är tydligen väldigt frisk så det var inte från honom... Hur kan jag då ha fått det, jag har ju knapt några mandla kvar sedan de oppererade bort dem när jag var ca 2 år gammal. Men tydligen finns det lite kvar av dem som lyckades bli sjuka =/ Blir man tött eller.... och jag som ska till Österrike på fredag, men som tur är sa doktorn att jag kommer blir frisk till dess om jag bara tar min pencilin och dricker mycket!

Nu blir det poppkorn och film...ska försöka att inte vara uppe allt för länge..... Får se hur det går!

I'm not a girl,
Not yet a woman
All I need is time
A moment that is mine
While I'm in between




 
                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0