Klockan är 22:47 och alarmet står på 05.00

Dagen börjar med att ringa ner Tina för att hjälpa mig med att få iväg bilen som satt fast =(
Kom iäg men 20 min sent och fröknarna frågade inte äns varför jag var sen...
dagen var hyfsat lugn på jobbet idag, fick dock ett hyllplan i huvudet! Gjorde ont!!

När jag pakerat bilen ser jag att Gustaf kommer med sin bjässe till bil Xd väntade på honom och så gick vi upp till Tina tillsammans...vi snackade lite och kolade sedan på Fucking Åmål. Sedan drog det av till hockyn, Hamers mot Kungälv. Förlust med 3-5, var en riktig hård och spännande match som jag och Tina delade med Jocke och Aida.

När vi skulle försöka parkera bilen igen så varnade jag Tina att bilen kommer att fastna men varför lyssna på mig för som har lyckats köra fast den två gng innan!!! 30 min efter fösök att få bort den med knuffar och skockning så får vi änteligen bort den. Då lägger vi ytterligare 15 min på att fixa så att vi kan få den parkeringsplats vi behöver så att jag kan komma iväg imon. och det hämska är ju att jag ska gå upp 05.30 för att jag börja 06.30, ska öppna imorgon!

Sitter nu och äter ärtsoppa och bröd som är gudomligt gott, har vart hungrig sedan 18.30.....
God natt hoppas jag kommer upp i morgon!!

                                            



                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0