Meningslöst

Sjuk som man är så får man stanna hemma, man vill ju inte komma till jobbet och smitta ner alla ungar som precis blivit friska från allt va de nu haft...... Plus att skona alla förskolelärare från att proppa i sig än massa vitperpparkon, så får stanna hemma! Fast jag inte känner av något av halsflussen idag, känns så meningslöst att vara hemma när man inte känner sig sjuk!!

Så har underhållt mig med att lägga in alla kläder som min underbara mamma har tvättat, både innan Åre och efter. Kanske ska börja använda tvättstugan som finns här igen....
och eftersom det har bildatas ett lager med damm på mina hyllor kände jag att det vara dags för att damma av i lght igen =P tur så är den ju inte så stor, vilket oxå är en nackdel och en fördel när det gäller städning. Det ser stökigt ut bara man lägger fram ett par byxor, som sedan leder till att man städar (plockar iårdning) oftare.

Tog en sväng till stan också för att lösa ut pengar och sedan kunna växla dem till Österrike, men det blev det inget med eftersom man skulle skicka iväg lappen som jag fått. Så det tar några dagar innan jag får dem in på kontot, så få ta från mitt sparkonto som har minnimerats något enormt sedan jag flyttade eftersom jag inte har så mycket inkomst. Räcker precis till hyran vilket är skönt.
Blev en kohl pencil, har lärt mig hur jag ska få mina ögon att se större ut =D

Kollade även på de två sista perioderna i matchen Sverige - Slovakien (Hockey)   Vilken tredje period, bra tempo men ändå slarvigheter som i andra....men det var kul att titta på! Slutade med 6-2 till Sverige och de är nu klara för semifinal =P

Dricker te och kollar på OS i Vancouver men ska byta till en film, Allt för min syster så förbereder mig för stora floder :P




                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0