Klockan är FÖR mycket!!

Är otroligt trött och borde gott och lagt mig för en timme sedan. Har haft en hätlig dag, åt fruckost med Tina och en bra men aktiv dag på jobbet. Träningen gick bra och roligt var det! Kollar nu på Hannah Montana och Tina sitter vi sin dator och skriver rent inteljuven till matchbladet....trivs här med henne.

Tänk igenom det innan du bestämmer dig, borde göra en lista med possetiv och negativa anledninga varför jag ska och inte ska flytta ihop med mina små änglar <3




___________________________________________________________________________________

Är det fel att känna att man ibland få för lite tbx?
Nu i helgen har jag känt mig uppskattad för att inte ha gjort ett skit. Komentarer som hur bra, grym och bäst jag är! Det ända jag gjorde var att erbjuda vänliga och vanliga tjänster som inte alls är konstigt. Han har fått mig att känna mig uppskattad vilket gör mig väldigt glad!

Men ibland känner jag att jag är för snäll och får inget tbx, kanske är det jag som inte ser det jag få i gengälld? Har ett begär av att få bekräftelse på att jag är duktig och bra, som grundats på dåligt självförtroende! Kan ibland börja massera en person bara för att höra att jag är duktig på det men självklart gör jag det oxå för att den personen ska få det skönt! Men saken är den att det är ALDRIG någon som spontat ger mig en härlig massage utan att få något tbx, eller ge mig en stor gosig kram som jag själv är expert på =P
Eller om jag säger eller gör något oväntat och får ofta komentaren: - Jag som trodde du var snäll! Eller - Men malin sånt säger väl inte du?     Att man tar för givet att jag alltid ska vara snäll och duktig! Det är ju visserligen det jag är men är trött på att alltid vara så snäll och omtänksam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0