Bananlådor

Ska ner til stan en stund, Jessica behöver gå ett ärende och kände att hon inte bör gå i stna själv med det huvudet! Eftersom hennes huvud snurrar och veldigt lätt blir trött så litar jag inte på hennes omdömmer. Just för att det är Jessica. Hon är så envis och ibland trött på sig själv att hon gör asker fast hon inte jklarar av det och oftast är det när hon är skadad eller har ont som hon är extra envis med att visa att hon kan själv! Så ska bortsa gaddarna och ta mig neråt stan. Sedan tar vi bussen tillsammans hem till henne och lagar lite mat åt henne....

Sedan blir det kanske Kompisklubben på kärleken eftersom Stefan inte kund eoch Jessica är dålig! Men får se om de hör av sig för de hade tydligen fixat sig....

Magnus ringde och frågad om jag kunde köra han till Cope för att hämta bananlådor och självklart kan jag det! Vad har man inte vänner till!

Fick precis reda på att RAMI har sökt till tränare för Damlaget i Alet.....chock!
KAn bli intressant det här xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0