Nu har livet börjat

Så har man i stort sätt flyttat hem till Tina och Trulsa! Trivs veldigt bra här, mycket roligare än att sitta änsam i min lilla lägenhet med 5 kanaler och inget internet = inget Spotify!! och nu när Paui och Magnus sover där så känns det inte lika jobbigt att sova hos Tina i en vecka till :P   Mår riktigt bra nu när jag är här, man sitter inte och tänker på dumma saker längre eftersom man inte får chansen att få för sig än massa korkade saker. Men när man sitter i en tom lägenhet och gör absolut ingenting på dagarna så kan tankarna gå hur långt som hälst, men känner sig utanför och änsam. Ingen att prata med eller laga mat till, känns så meningslöst att laga mat när man är änsam! Nu har jag Tian som jag måste föda! =)

Jag har inga känslor för honom ännu men skulle lätt kunna få det om jag till lät mig sälv. Men jag har svårt för att tro att han skulle känna något annat än vännskap för mig. Man vet aldrig men känner mig för korkad i hans sällskap! Tror det är bäst att hålla sig som kompisar. Trivs väldigt bra som det!!

Har vart på Ledar och fadderläger i helgen. ver superkul som vanligt, massa snack och aktiviteter. Åkte parsenning ner för en backe, spelade fotboll i snön men tyvär inte utan några skadade :/ Jessica knufades in i en stolpe och slog tinningen vilket skakade om henne ordentilig och fick åka till sjukhuset! Fidde gjorde nytt rekord från Nissaström och körde på 14 min in till stan :P Sedan blev det lekar, lektioner och massor av mat. Känns som att det är det ända man gör på Nissaström, att äta. Tiden går så fort att det känns som det. Har haft en toppen helg iallafall!

Sedan när man kom hem ringde Tina och frågade om jag ville kolla på Johan Palm och äta vofflor med Gustaf och henne. Och det kunde jag ju inte säga nej till!! Men kombinationen av Johan Palm och Gustaf gick inte riktigt ihop men tänkte inte mer på det... Sedan kom det fram att hon sagt Johan Falk och inte Palm. Vilket lät mycket bättre!
Kanske blir filmkväll i dag igen, upp till Tina visserligen!

Nu ska jag fäsöka hitta något att äta här och sedan sticka och handla lite.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0