Kompisklubben idag =)

Har vart till stor hjälp idag!!
Först körde jag ut Magnus till Cope för att hämta bananlådor. Fick låna Linas bil, den är inte kul att köra alltså! Kopplingen är dålig och gasen är grymt seg. Även bromsen är väldigt seg så man har nästan hela pidalen ner i golvet förens den tar ordentiligt. Men blev inga bananlådor eftersom en av personalen sa att hon trodde de inte hade det några så han köpte 5 st flyttlådor. 
Sedan mötte jag Jessica på Åhlens för att sätta in pengar på banken för vi ska åka till Österrike!
Gick även till Skivlagret för att kolla om det fanns några billiga filmer, hon köpte tre för två :P Själv köpte jag en box, The Greatest Love Stories - Doktor Zjivago med Kiera Knightley
                                             - Jane Austens Emma med Kate Beckinsale
                                             - Lady Chatterleys Älskare av D.H Lawrence


Sedan åkte vi hem till Jessica lagade spagetti med köttferssås på rekådtid, på 25 min. För att jag skulle hinna med bussen 15.09 upp till Kärleken. Stefan kunde nämligen inte ta det och nu när Jessica inte mådde bra frågade de mig om jag kunde tänka mig att ta hand om det och eftersom jag inte hade något att göra så självklart kunde jag ta ta hand om de små spjuten. Eftersom det inte var första gången jag haft ansvar för kompisklubben var det inte så svårt och barnen verkade nöjda.

Sedan tog jag mig till mamma och pappa för att äta lite, Tina åt ju hemma hos sin mamma och Dan så fick ta chansen att träffa mina päron och få lite mat i mig xD
Nu blir det Iron man hos Gustaf, Tina är här när som hälst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0