Leker med Magnus =)

Mötte Magnus i stan, gick till Bikbok och provade kavajen som jag ska ha till min paljettklänning på Lördag... Provade både en ljusgrå och en svart, den svarta var helt klart snyggast om du frågar mig. Men Manus blev lite tveksam, det blev den svarta iallafall. Malin är mycket nöjd med valet!

Sitter i min lägenhet med Magnus, han och Paui bor ju här nu för tillfället. Jag sitter och bloggar och han spelar faight spel, liknar Tecken 2 som jag spelade hos garnnen när jag var lite. Det var tider det =)
Senare blir det hemköp och sedan hem till Trulsa för att plocka lite och fixa potatisen, ska ju har lite peopel hos oss i kväll! Taijonlahti, Erica och Gustaf kommer på midda och vi vill ju inte att de ska se ut hur som hälst i lägenheten..
Kl: 17 är det ledarsamling i församlingshemmet så får se vilka ledare som kommer och vilka som är kvar!?

Sedan är det förhoppningsvis god mat och trevligt sällskap som väntar på mig =)

Då blir det fest på lördag, fyller 21 på tisdag och när vi ändå skulle festa tänkte jag att jag lika väl kunda bjuda lite fler människor och kalla det födelsedagsfest... Vi blir några stycken, till och med Fidde med manteln och Fredrik kommer! =) Kommer bli intressant hur den kvällen kommer att sluta, förhoppningsvis inte som inflyttningsfesten när jag stannade hemma och mådde pyton =P

Just det, kollade på Snabba Cash i går! Den var väl bra....för mycket våld för min smak. Tycker inte om när man slåss för mycket mår så dåligt av det!! Men i helhet var den väldigt bra! Den är sevärd iallfall, släppte til coh med en och en annan tår xD

Denna men med svart innetyg! =)


Vi lever bara en gång och det är NU!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0