Fem små apor hoppade i sängen

tyvär kunde Paui och Magnus inte komma till festen pga sjukdom. Men jag fick en väldigt fin prisent, som jag blev mycket glad över. Twilight bakom kulisserna! Tack så jättemycket och hoppas du mår bättre nu gumman!

Ett tag var vi uppe mot 16 pers som skulle få plats i min lilla 1:a. Men sedan hände något och de var bara 10 kvar som skulle höja stämningen. Till och men min lillsyrra och kusin kom och hälsade på ett tag. Vi hade en ganska långa och trevlig pratstund jag och kusinen =D mellansyrran var oxå bjuden på festen och hade redan druckit hos kusinen innan hon kom. Vi hade riktigt trevlig, sedan har vi två personer som alltid ska ställa till det för sig och för andra. Visste ju at han hade bråkat men Hanna under dagen och att allt inte riktigt stog rätt till men man behöver inte bete sig som han gjorde bara för det. Och mellansyrran gör ju det aldrig lättare för någon älskar henne jättemycket men hon blir förmycket när hon är full. Hon hörs och hon syns, ingen annan. Alla sitter och stör sig på henne och det blir bara värre. Han tycker oxå hon är en aning jobbig men låter henne flamsa. Hon spiller och torkar knapt upp det själv eftersom att hon ser att någon annan har tagit över det jobbet. varför ska man ta ansvar för saker man stält till? Senare går en stol sönder som inte går att laga.....      Vi hamnar på toaletten och har ett riktigt sistertalk, berättar vad vi känner och hedan efter ska vi inte festa så mycket tillsammans, måste skiljas mer! Så det var en toppen fest detta, folkt blir irreterade och läsna men kul hade vi nog alla till viss del!

Sedan blev det utgång, då var det fler som försvan, Gustaf och Hanna gick åt ett håll, Gabbe och Jonas gick hem och Erika cyklade oxå hem tidigare under kvällen. Så då ar det bara fem apor kvar och vi gick till Tre hjärtan, där träffade jag och Emmma Lill Robin! Fatta kul, var sjukt länge sedan man såg honom! Han gjorde min dag =D
Men viste redan att dagen skulle sluta som den gjorde så det var ingen överraskning!

Hur var din helg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0