Foten i Kattsand

Klockan är 07:59 och kan inte somna om. Tina kunde ju vart lite diskretare ;) Hadde än massa ljus täntoch sedan när hon gick trodde jag att jag skönt kunde somna om och vakna runt 10 tiden. Nej då, då låter bilarna för mycket och är för pigg för att kunna somna. Satte mig här istället,  boggar och lyssnar på Gloria! Det negativa med at sitta med en kattlåda under skrivbordet är att man måste kolla så man inte satt foten ikattlådan. Det ligger så mycket sand på golvet att jag fick kolla två gånger. Trulsa är inte den bästa på att städa eftrer sig....

Idag blir det stan, lösa ut bioiljetterna (Snabba Cash), kolla lite kläder som man kanske kan ha på Födelsedagsfesten den 23. Tänka att jag ska fylla 21, tjugoett år! Som jag sa til Nisse på lägret, min kropp är alldeles för utvecklad för mig hjärna! Min hjärn är ty 10 år gammal med snart 11 års extra erfarenhetar. Men det ska bli kul, det är kul att samla sina vänne roch festa tillsammans. Fast man kanske inte går till samma ställe efter förfesten!!

oh just det, jag ska på möte på Måndag med Dick. Rektorn på Nyhemsskolan. Ska på interljuv för att se om han tycker jag är kapabel till att praktisera i 3 månader och sedan få en annställning på 3 månader i ÅK F-5! Tänka om jag får det... Klart jag får! Fatta kul, och så har jag upptäkt att man inte behöver Eng B längre för att läsa till Matte/Naturvetenskap lägre åldrarna på Halmstads Högskola!!! Det kanske kommer bli något av mig oxå en dag...

Funderar på om jag ska ta och simma lite, var ett tag sedan jag tränade nu och har skippat en träning redan :( Är iallafall för att sova!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0