Man får skaffa sig lyckan på egen hand men med hjälp av andra!

Everyone's born to compete as he chooses, but how can someone win if winning means that someone loses.

Du lever bara en gång och den gången är NU
Det finns bara en som vet hur du ska leva och det är du
så sitt inte hemma och vänta på att något ska hända!

Sanna vänner kommer alltid igen!


Var på möte med rektorn på Nyhemsskolan idag och jag har fått en praktikplats där, på deras förskola i 6 mån. Att jag kunde teckenspråk tycket de var  jätte positivt eftersom skolan jobbar mycket med att alla lärare ska lära sig teckenspråk som hjälp för barnen! Tror det kommer bli jättekul och ser verkligen emot det! Kommer bli mycket jobb nu! Heltid som praktikant, 40 h i veckan och plus att jag jobbar på Verona på helgerna så får se hur det slutar!? Så på onsdag kl:0800 börjar min första dag i den Gula gruppen på Nyhemsskolan.

Från att vara Tinas dumma kompis till att vara bäst är ingen dålig befordran =D

Nu ska det firas med bullar och saft, så jag ska baka kanelbullar innan jag sticker och städar!
Får ta och skynda mig då....

Puss o Kram och Grattis =D


Kommentarer
Postat av: Tina

Hey du är inte min dumma kompis o.O du är min bästa kompis (Y) :D

2010-01-25 @ 12:05:10
URL: http://blablablarock.blogg.se/
Postat av: Mallan

haha inte enligt Gustaf innan =P

2010-01-25 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0