Nu byter han kran oxå!?

Hade släkten hembjudan  min lght i går och det gick riktigt bra! Fick 500 kr, en vattenkokare, en toaletthållare som mormor hade virkat plus två toalettrullar =P Internetet har jag änteligen fått nu och det av min familj, gissa om jag blev glad! och under dagen skulle Jimmy fixa koppla in min diskmaskin och på kupen fick jag en ny jättefin kran xD Kunde inte blit en bättre födelsedag!

Kolla igenom vad som gick på tven och sedan på med Fyra bröllop och en begravning!
Klockan blir 23 och funderar på om jag ska gå och lägga mig eftersom det är första dagen på praktiken i (idag)!
Kommer aldrig i sänk och klockan blir 00.00 och nu slänger jag ut honom......?
Nope, 01.20 står vi vid dörren och kan knapt hålla ögonen uppe, sedan hoppar jag ner i sängen och somnar.
Klart så är man hur pigg som hälst när man vaknar fast man bara sovit 5,5 timmar. Men får se hur resultatet blir senare under dagen! Pappa ringde vid 7 tiden och kollade så att jag var vaken, så gulligt av honom! =D <3

Ska nu göra mig i årdning för avfärd, önska mig lycka till!!!







Kommentarer
Postat av: P

Vem hade du som sällskap?

2010-01-27 @ 15:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0