Sex underbara dagar

Hade redan sätt Avatar men hade ju lovat kusinen att se den med henne, och hade ändå inget imot att se den en gång till. Efter bion kom Tina i sin micra och körde oss till Gustaf med F (som kungen). Vi hade jättemys, låg i soffan och lyssnade på härlig musik till 03.30. Tina och jag var trötta dagen efter :P
På fredagen hjälpte vi Moa att flytta, ca 10 lådor till den nya källaren ;)     Skulle haft filmkväll med Gabbe och Frida senare på kvällen men jag och Tina kom på att vi ville ut. Så då blev det utgång, vin och sprite MUMS!  Jätteglada blev vi haha! Vi hamnade på The Corner (som om vi ens skulle fundera på något annat ställe) Där det blev det en massa dans, fick tillochmed dansa lite salsa med en kille, det var något nytt men kul =D Träffade småfolk som man lekte med när de var jätte små och nu dansar vi på samma dansgolv, känns skumt. Hamnade i slutändan hos Kalle där blev det massa mys, dans och HÖG musik!! 

Dagen efter kom vi hem vid 11 tiden, åt en macka och la oss i 3 timmar. Sedan Var det lite folk som ville ha ut oss den kvällen oxå. Jag var lätt på, fast kroppen kändes som en spagetti och senare så undarde jag om det verkligen var en så bra idé. men nu hade vi ju sagt att det ska bli fest. och det blev det! Massa (7 st) trevligt folk hamnade hos Tina på lite förfest. Jag fick träffa Martin och hans flickvän, jätte treliga och roliga personer!
De tråkiga folket gick tidigare för att gå en sväng till Morfars, där kan man ju inte dansa, nej men där är trevligt. Jag går inte ut för att ha trevligt, kanske de oxå men jag ska DANSA =D och det gjorde jag!
När Gustaf änteligen fick tag på oss genom att tillslut ringa mig kom han oxå till The Corner. Stannde 20 min och sedan tog vi taxin hem till honom, även mellansyrran Emma hängde med som vi träffade där. Då blev det musik, sncka skit och sedan fick Tina lite hysteri och kte hem till Trulsa :P kvar satt jag gustaf och Emma i soffan och "kollade" på film. Sov för det mästa! Söndagen bestod av soffan och film den med, fy fan vad trött jag var, helgen hade verkeligen lämnat sina spår!
Måndagen blev det film med Gustaf, Hanna och Tina och i Tisdags blev det mys med Tina, simmning och laga mat! Har haft en jätte kul och mys vecka! Sådana får vi ha fler av!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0