I better keep on walking

Vaknade vid 6 tiden i morse, alldelses för tidigt för att gå upp så somnade om. Då vaknade jag 07.45 i stället, en kvart innan jag börja. Så det blev på med kläderna och frukost på jobbet =P
Dagen på jobbet var bra, lugn och Påskpyssel.

Hem och duscha, men pratade med Emma en stund. Var kul att prata med henne, längtar till på fredag då hon kommer hem! Sedan kom Frida och vi gick till Kina Box och köpte en varsin fyra små rätter, mums och mätt blev man! Kollade på Crossroads medan vi väntade på att Tina skulle komma. Då blev det Alllt för min syster och lite småprat, mysigt mysigt!

Är riktigt trött och ska sova nu, börjar jobba 06.30 i morgon bitt. Slutar ju 14.30 så klagar inte, efter jobbet blir det Team sportia med Hultan och Madde, Här ska det shoppas träningskläder och överdragsställ =) Ska kolla iallafall på  vad det finns för något!

Helgen är full med planer, Fredag blir det emma hela dagen. hon kommer hem från Oslo och på kvällen har hon matbjuding, senare på kvällen blir det utgångn för mig varesig de andra följer med eller ej. Ska träffa tjejerna som har tjejkväll utan mig eftersom jag ska vara med Emma. Sedan på lördag har fidde P fest och då blir det änu mer Partey =) Sedan på söndag är det tränings match mot Simlångsdalen =P

Natti Natti

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0