Upp på korset ska han.... =o

De som vill får klä ut sig! Gissa vem som hoppade på idén direkt, jo JAG!
Tycker det är sjukt kul att klä ut mig, iallafall när man blir nöjd med det.
Barnen blev possetivt överraksade och tyckte att jag blev väldigt fin =)
Den ända pedgogen som hade klätt ut sig mer än jag hade stoppat tre fjädrar i huvudet, mycket fiffigt =P
Aedan var det till att måla ägg, måla och måla. Fröknarna hade kommit fram till att det var smidigaste = går fortast och är inte så kladdigt är att rita på äggen med färgpennor. Blev mycket fina ägga, vissa ritade figurer medans vissa kladde på massa färger bara för att det skulle ha gjort något på ägget. Sedan blev det äggrullning med den Gröna gruppen, godis och Under hökens vingar kom. Var en mycket lycakd dagoch alla barn var delaktiga och tyckte det var kul! På eftermiddagen, på fritids blev det filmvisning: En natt på museumet!

Fick sluta lite tidigare som vanligt =) Skulle träffa Emma efter jobbet men eftersom jag slutade tidigare fick jag vänta, gick och tittade lite på Åhléns en stund. Skickade ett sms om att jag kommit, efter en stund ropade hon mitt namn och kom viftande på brevet som jag hade hos Birgitta.

E - Vad gör du här??
M - Vi skulle ju leka efter jobbet det sa du ju själv!! =(
E- Oj, förlåt! Just det ja =D

När vi kom hem fick jag se hennes nya dator som fått i födelseprisent! När jag sa att nu får vi hitta på något hade hon redan börjat sätta på Paradishotel, så fick sätta mig och titta på det.....det är rätt kul men så meningslöst!!

Kom på att jag ville göra påskris med barnen på jobbet i morgon och eftersom jag var nära Aleskogen nu gick jag en runda för att plocka lite ris till i morgon. Tanken är att man smetar på tapetklister på kvisten och sedan strö man på pappersbitar i olika färger så blir det jättefint! Gjorde jag på dagis när jag var liten som pappa hade stående på sitt gamla kontor när det var nera i vår källare, där av idén =)

Blev Café idag oxå, ville ju träffa Ewe..... Hon blev glass överaskade när hon fick syn på mig och Emma. Men var dock upptagen med att snacka med Oscar så hon försvann ett tag. Sedan när hon väl kom och joinade så var jag lite klägng och så på något vänster så trodde hon att jag sa att on hade damp, då bitchslappade hon mig (inte speciellt hårt) och då fick jag ryck och blev sur. Man gör inte så, man slår inte någon i ansiktet så där!!! Blev sur och gick där ifrån, efter en lång stund kom hon och bad om förlåtelse, fölät henne men är fortfarande lite småirreterad på henne för det är INTE okej!!






                           


Kommentarer
Postat av: carina emila

jag saknar gig

2010-09-10 @ 11:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0