Mysfaktor

Tiden räcker inte till att blogga längre.....

Helgen var riktigt mys....

Först blev det UG, nu när jag fått nya kompisar så raggade jag dit några för att umgås och ha det mys... Jessica ringde också och kollade om jag skulle dit, så i stort sätt var det min förtjänst att vi var soppas många som vi var! :P    Det blev då, Jag, Ewe <3,Thim,  Ella, Maja, hennes kompis, Jessica, Ninnie, Elle och Filippa.   
Tog bussen upp med Jessica, gick inom Kärlekens pizzera för att köpa Kebabtallrik. Efter 20 min väntan tog vi följe till kyrkan med Filippa som hade kommit för att hämta hennes och Ninnies pizzor. Åt medans vi satt och vänta på de andra, tog inte lång tid innnan Maja och hennes kompis droppade in. Maja hade ramlat av sin häst så såg ut som hon hade bajsat på sig när hon kom gående xD sedan kom Ella och efter lite skvaller och tassel kom Ewe och Thim som hade ummgåts unde dagen xD hehe

Skrapbocking stod på schemat, skulle skrapp alite kort och antäckningsblock som sedan skulle säljas till något bra..... Ewe flippade ju ut så det tog en stund med lite hjälpa att få till den. Min blev dock väldigt fin ;) eller nått..
Var en riktig kul kväll och sedan sluatde med mys på andakten...Följde sedan Ewe hem, lovade Stor Ek att följa henne till dörren med tanke på att vi skulle gå! Det blev en mysig och lång promenad eftersom vi först följde Ella hem till en kompis och sedan inom mig för att visa min lght...därefter hem till henne :P

Men kvällen slutade inte där, kl:01.00 kom Gustaf och hämta mig....blev en film och lite mys innan vi kröp ner i sängen och fick för en gng skulle sova länge dagen efter :P
Blev till att hjälpa honom att städa köket, med tanke på att jag har stökat ner lika mycket som honom....sedan blev det en film och sedan cyklen hem för att packa inför kvällen! Gustafs kompis svåger tror jag det var äger en stuga som vi lånat =) Bastu och badtunna, inte illa.... Det var Gustaf, jag, Gabbe, Jonas, Tina och Jocke som skulle ha en myskväll mitt ute i skogen vi en sjö =)

När vi kom fram packade vi upp maten och killarna började kolla sig om kring. Vi tjejer började hacka grönsakerna till Tackosen vi skulle äta medan männen fick leka händiga... Maten blev god och det var kul att spela kort, men fy vad onykter jag blev, för onykter.....tyvär blev det ingen badtunna pgs att det var någon plugg som saknades och när Gustaf väl hade fått sitt hemmabygge att funka hade Jonas äldat upp all ved så vi kunde inte på vattnent varmt =(   Men det  blev en ljumen bastu i slutet av kvällen, blev dock inte så länge för min del... =/      Men sedan blev det sängen med trevligt sällskap och vaknade kruttorr i halsen, kollade på Magnus Järvheden och sedan somna om en stund. Kom upp vid 12.00, då blev det frukost och sedan hemfärd....

Söndagen gick åt att umgås med Ewe och sedan Gustaf...

Är nu för trött för att fortsätt apå veckan så säger nu Godnatt!!

Puss och Kram Kexchoklad

  




                                                           




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0