Våren knackar på

kom sent till jobbet idag igen =S Måste värkligen skärpa mig, att gå upp i tid och inte vara sådan tidsoptemist!!
Har vart en skön dag på jobbet idag, den gick fort! Skolgården var i stort sätt helt torr idag. Ingen stor sjö som är helt omotståndlig för barnen... Satt i solen och gottade mig med barnen, byggde bla sanslott och försökte minska på den snöhög som finns!

Tanken var att jag skulle träffa Hultan och Madde utanför Team Sportia 16.15, var där 20 över och ingen var där. Då kom följdfrågan, skulle vi ses på flygstaden eller i stan? Flygstaden såklart fick jag som svar :S ups, stod i stan och de på flygstaden...Men de sa vi ju på träningen sist.....Jag kanske ska börja lyssna när folk pratar med mig, så slipper jag hamna i dessa sitiationer!!

Gick hem och satte mig ute på gården och läste min bok, 25 min i solen. Njöt fullt ut när jag satt där med boken i handen och fåglarna som kvittrade i takt med grannarna som pratade. var en aning att konsentrera sig på boken :P 
Sedan var det fotbollsträning, var så kul sist när jag tränade med Halmia så jag bestämde mig för att träna med dem idag oxå!! Men ska inte byta, trivs i Alet.

Nu blir det näsan ner i boken och sedan nanna kudden!! 

                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0