Städat!


INNAN





EFTER





Ikväll blev det myspys med lite ljus och skön  musik!


Kommentarer
Postat av: Becca!!

Fint städat.. Men, hur lyckades du få det SÅ stökigt? Kan ju nästan tro det var Tina sombor där;) HAHAHHA (a) trodde du va lite pedant Mallan!! <3

2010-09-09 @ 23:27:09
Postat av: Mallan

haha det var under nollningen faktist som det kunde bli så stökigt! Jag kom hem på kvällarna och la bar mina kläder där jag stod och sedan gick jag och l amig så därför blev det så stökigt xD Nja predant är jag inte men lite ordning ska man ju ha :P <3

2010-09-10 @ 09:45:21
Postat av: Beccaaaa som du älskaaaar (A)

skyll på det!! :*

2010-11-01 @ 22:55:22
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0